Hujan Band

Hye guys. okay kali ni entry personal sikit. Saya nak cerita pasal first time pergi konsert band favorite saya. Favorite band saya minat dari sekolah dulu ialah Hujan Band. Ada jugak band lain saya minat tapi focus more dekat hujan. saya duduk Johor dan Hujan last buat konsert dekat JB ada lah 10 tahun yang lepas (kalau tak silap). Dan diorang datang balik tahun lepas 2016 huhuhuhu syok lah.

Dah tunggu nak masuk

And time ni diorang baru je release lagu baru. Btw lagu-lagu Hujan semua best dan saya rasa semua orang dah biasa dengar lagu Hujan ni. Okay konsert ni yang bestnya free sebab F&N sponsor dan diadakan di Kilang Bateri.
Front row!!
Best part semua menari, sing along and dapat tengok AG Coco goreng gitar depan mata. Layan lah.
Sebelum konsert Hujan ada jugak artis-artis lain macam Nastia, Diandra Arjunaidi.
Diandra Arjunaidi
Last part ni saya nak tunjuk sikit collection album Hujan yang saya ada.
Atas kanan first album
Terima kasih sudi membaca. Harap Hujan dapat perform lagi kat Jb walaupun macam susah dengan band members semua busy.
Babai. #PersonalEntryIkmal



Comments